Saturday, October 23, 2010

24 Oktober 2010

Hari ni hari minggu. Aku cuti tidak bekerja.begitu juga dengan para pekerja yang lain..Tapi hari ni adalah hari ahad yang boleh dikatakan sunyi juga la.

Bangun pagi housemate dah bersiap nak pergi meeting.Aku je yang stay kt umah. Sesuai la dengan tagline saya sayang umah saya. Aktiviti aku adalah basuh baju yang dah seminggu tak di basuh. Kemudian study untuk interview next month.

Tiba-tiba masa tengah study ada plak mesej dari seorang bidadari ajak aku sarapan pagi. Aku sekarang ni kalau ade je org nak belanja jarang aku tolak. Di mana ade makanan dan jamuan di situ ade aku sebagai pemakan.hehehe. Sarapan pagi di restoran Subaidah dengan dia. Aku punya menu macam biasa telur separuh masak 2 biji roti kosong 2 keping dan teh tarik tidak lupa air suam. Makan banyak ni je dah cukup untuk memberikan tenaga. Tapi sekarang ni rasa mengantuk plak. Nak je tidur. Hehehe, dengan suasana sunyi ni..

Lepas ni aktiviti aku tidur sampai la aku dengar azan zohor. Pas tu Solat zohor then study. Aku mohon kepada sesiapa yag membaca blog yang sepi ini agar mendiakan aku lulus dan dipermudahkan dalam temuduga yang bakal aku tempohi bulan hadapan.

Jumpa nanti la plak ye.. Tidur dlu ..

No comments: